Hejsan Hoppsan (:

Ja, då kanske man ska säga välkommen till våran blogg!
Mitt namn är Angelica och jag har tillsammans med min otroligt coola kompis Robin startat
en blogg där vi bloggar om vardagen och videobloggar för att vi båda gillar att prata om allt!
Allt började med att vi ville driva med en annan polare för han började videoblogga vilket
vi tyckte var roligt så Robin la upp denna video som är nedanför texten.

Då började allt och idèn kom till liv som sagt!
Robin kommer antagligen mest videoblogga medans jag kommer skriva mer för han kan inte skriva säger vi!
Nej, men han är lat som han förklarar i videon vilket inte jag är! :)
Annars så, Idag hade jag naturkunskaps prov och skaffade skype vilket verkligen behövdes!
Då blev det några timmars snack med släktingarna nere i Blekinge och jag visade runt i lägenheten med camen om hur lägenheten ser ut,(Den är ny tapetserad).

Jag saknar verkligen Blekinge jättemycket och alla mina släktingar verkligen!
Får åka ner under jullovet hoppas jag på.
Nej, nu ska ja runda av mitt första inlägg. / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0