Godmorgon Bloggen!

Haha såg robins fina video precis nu och ja, Har inget direkt att tillägga förutom att jag nu skaffat oss en hotmail som besökarna kan skicka frågor till om det är något speciellt eller bara allmänt nyfikna över på något så får vi försöka att svara på det här öppet i bloggen!
Frågorna skickas till:
[email protected]

Ganska cooolt måste jag säga detta och jag hoppas vi kommer få många besökare osv.
Annars så, tycker jag att mitt rum är otrologt kallt!
Gjorde provet igår som jag hoppas att jag får bra betyg på.

Kanske blir till Karlstad under helgen! Det håller jag tummarna på verkligen.
Nej, nu har jag inget mer att tillägga så ey robin! Vad kul att du kommer på Arvika festivalen och
till en annan Robin, Tack för hjälpen med bloggen och tack för att du kom på denna idé haha (:
Robins blogg är Robinsvideo.blogg.se



Hejhej!
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0