What is love?

Som ni märker så är Robin väldigt osocial i bloggen vilket leder till att jag får skriva mera.Vilket många säkert tycker det är tråkigt men inte jag!
Idag har jag haft ledigt från skolan. Hela klassen hade det.
Imorgon bär det av för sista provet och sen blir det loooov!
LOV LOV LOV LOV LOV LOV(E)
På tal om kärlek, jag hittade en dikt som jag skrev för ett antal månader sen.

Ett jävla elände kärleken har varit.

Alldeles för mycket som är på spel.

För mycket tankar kring de, för lite tid att ge.

Kärleken ska vara underbar och härlig, att ge en del av sig själv till en.

Man ger kärleken till den.

Men kärleken är för svår.

Ett långt spel med faror och fel.

Kärleken är inte något man har, om man gör bort sig och står ensam kvar.

Kärleken har dubbelmoral.

Man har inte så mycket av ett val.

När man står där förälskad och kär, i fel tid och rum och atmosfär.

Det svåraste som finns är att klara sig ur kärleken med vinst.

Kärleken gör oss blinda att se. Kärleken gör oss tyvärr till de.

 

Håller ni med? Eller vad är eran åsikt?

Skrev denna för ett bra tag sen. Jag menar det såklart inte nu men så som jag kände då

kanske många andra känt? Lämna gärna en kommentar!

/ A

JA JAG HAR LITE DÅLIG HUMOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0